Na šoli se dogaja…

Javna agencija SPIRIT Slovenija je agencija za krepitev inovativnega podjetništva, kar je ključni vzvod za rast produktivnosti in zaposlenosti ter s tem dvig konkurenčnosti slovenskega gospodarstva. V okviru svoje blagovne znamke Mladim se dogaja želi mlade spodbuditi k ustvarjalnosti, inovativnosti in podjetnosti ter razvijanju spretnosti, ki bodo vplivale na njihov nadaljnji osebni in poklicni razvoj. Poleg tega želijo mladim dati možnosti pridobitve novih, svežih idej za rešitev njihovih izzivov. In na tak način je tudi našim učencem in dijakom organizirala ter omogočila pester podjetniški oktober in november.

Osnovna šola Rada Robiča je v okviru razvijanja sposobnosti kreativnosti, inovativnosti in podjetnosti letos prvič prijavila svoj projekt. V njegovem okviru bodo učenci 6., 7., 8. in 9. razredov spoznavali sam proces realizacije ideje od začetka do konca, naučili se bodo vseh pomembnih faz tehnike Creative Thinkinga ter seveda uporabljali procese kovanja idej, analize problema in se naučili reševati svoje probleme skozi Canvas.

Pod okriljem projekta so planirane naslednje aktivnosti:

1. Izvajanje aktivnosti po metodologijiZ ustvarjalnostjo in inovativnostjo do podjetnosti – krožek

Novost smo uvedli za vse učence v okviru Tehniškega dneva. 120 učencev je dva dni sodelovalo na interaktivni delavnici Z ustvarjalnostjo in inovativnostjo do podjetnosti, kjer smo jim pričarali idejo podjetnosti in kjer so prvič začutili kreativno razmišljanje. »Out Of The Box« je bil moto popolnega dneva, kjer smo skupaj predebatirali sam kreativni proces, izvedli tri delovne vaje in motivirali učence, da – se enostavno potrudijo za to, kar se jim zdi vredno.

2. Start up – weekend

Start Up weekend je bil popoln uspeh. Namesto pričakovanih 25 se je po tehniškem dnevu nanj prijavilo 36 učencev iz vseh razredov, s katerimi smo preživeli čudovita dneva in nepozabno noč – kar na naši šoli. Otroci želijo delati, imajo ideje in imeli so možnost, da v okviru svoje blagovne znamke, Mladim se dogaja, spodbujajo svojo ustvarjalnost, inovativnost in podjetnost ter razvijajo spretnosti, ki bodo vplivale na njihov nadaljnji osebni in poklicni razvoj. Poleg tega smo mladim dali možnosti pridobitve novih, svežih idej za rešitev njihovih izzivov na šoli.

Sprehod po šoli je učencem odprl oči. Glavni problem šole kot take je pomanjkanje skupnih prostorov ter njihova racionalna uporaba. Učenci so po brainstormingu sami izbrali 3 probleme, ki so jih potem reševali s pomočjo tehnike Canvas. Po predavanju so skupine imele čas za delo na svojih poslovnih idejah ob pomoči mentorjev, pri čemer je bil cilj, da ekipe kristalizirajo svoje ideje v smislu točne definicije – kaj je problem, ki ga rešujejo, kakšna je njihova rešitev tega problema ter kdo je njihova idealna stranka oziroma kupec. Ekipe so razvijale svoje poslovne ideje do poznih večernih ur.

Med podjetniškim vikendom na šoli so se učenci na praktičen način skozi metodologijo Design Thinking naučili presojanja idej, interaktivnega razvoja idej, odkrivali so skrivnosti hitrega prototipiranja ter se učili trikov javnega nastopanja od najboljših govorcev.

Priprava Canvasov je potekala v skupinah. Le-te so potem pripravile prezentacije svojih idej in presenečeni smo bili, s kakšno natančnostjo so učenci dokončevali svoje projekte.

Rezultati so bili vrhunski in presenetljivi, pripravljeni z obilico truda, volje in požrtvovalnosti.

Po napornem dnevu so učenci podjetno sami pripravili svojo večerjo, za nagrado pa v svojih spalnih vrečah do poznih nočnih ur uživali v filmu.

Drug dan smo bili še bolj konkretni. Naučili smo se pisati življenjepis, govorili o važnosti zbiranja denarja ter donacijah in skrbno zbirali informacije o ponudbah stvari in storitev, ki jih je potrebovala naša ideja. Za posladek sta se nam na koncu pridružila uspešna start-upovca Maja Lukas in Tine Lenart iz podjetij Kokica Pokica in AirCam, ki sta predstavila svojo pot od ideje do podjetja ter tako dodatno motivirala učence.

Za konec smo zbrali svoje misli ter se poslovili polni moči za nov zagon konkretizacije naših idej!

3. Krožek – nadaljevanje

Naše ideje pa ne bodo ostale samo ideje. Krožek Mladim se dogaja bo dejansko poskrbel, da se bo ena od idej dejansko uresničila. Smo v fazi iskanja ponudb ter nabave materiala in storitev ter priprave spiska vseh potrebnih del za konkretizacijo naše ideje. No, a nismo zares podjetni?

(Skupno 80 obiskov, današnjih obiskov 1)
 
 
 
 
 
 
 
Dostopnost